måndag 3 januari 2011

Trött igen....

OMG, när ska jag bli pigg igen.??? Somnade himla sent igår natt eftersom jag lyckats att vända dygnen, vaknade sent och kom försent till arbetet idag. En del kollegor har kommit tbx efter sin ledighet, så det blev lite semestersnack. På lunchen gick jag ner till gymmet och körde 2 pass (totalt 1 timme) Power och Core, trodde jag skulle bli pigg för det brukar jag bli men inte idag. Nu sitter jag upprätt i fåtöljen, vågar inte luta huvudet tbx, för då lär jag somna. Lite kaffe kan nog göra så att jag kann vara vaken ett par timmar till, vågar knappt säga det  men jag hoppar nog småkronornas match ikväll. Näe nu ska fixa fikat och slita fram min braiga bok Kinesen,
Ha det gott, nästa gång vi hörs är jag pigg igen =)

2 kommentarer:

BP sa...

Jag förstår precis vad du menar. Det tar ett dygn att ställa om sin dygnrytm åt "fel" håll. Det tar en vecka att få den tillbaka. Jag vet.

PS. Kinesen är skitbra! DS

MammaMorran sa...

Kanonbra bok!
Hoppas du somnar i bättre tid ikväll!
Ha en fin kväll!
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Ba