onsdag 5 januari 2011

Träningsstim!!!!!

Idag arbetade vi bara halvdag, väldans skönt men lite stressigt eftersom jag hade en hel del att göra. Avslutade arbetsdagen med ett pass nere på Actic. Idag hade jag med min iPhone som jag normalt inte har med mig och passade på att fota min träning. Nästa vecka börjar vårterminens schema och det fanns en hel del roliga pass bl a Functional toning (träning med hantlar, skivstång och gummiband) och Just Dance (blandning mellan gympa, aerobics, dans). Längtar till nästa vecka när jag ska få börja med de nya passen.
Har kommit igång ordentligt med min träning och det är jag himla glad över.
South beach here I come ;)

Pep efter konditionsträningen ;)



Benpress.de benen behöver ha en solsemester



















Träningen blir roligare med en snygg väska

1 kommentar:

BP sa...

Ja dina ben kommer ju snart ha en solsemester på South Beach.
Väskan är otroligt cool och fräck!!!