onsdag 9 februari 2011

Onsdagspiff, kreativitet och ett övertygande avslut

Onsdagspiffet bestod av en 20 minuter powernap i solariet och därefter 20 minuter på motionscykel.
Efter 3 dagar är jag nypiffad i håret, fixade ögonbryn och tro´t eller ej fått färg på min bleka kropp ;)


























I dag har jag har jag kommit på en massa nya idéer med andra ord har kreativiteten flödat. 2 av mina idéer genomfördes, 1 en grej till arbetsmarknadsdagen i morgon på KTH och den 2:a kreativa saken var att jag tillverkade en samiska flagga till avdelningen egen"same" (kollegan är ifrån Luleå, så han är närmast Sameland) av 2 ätpinnar, tejp och 2 kopior av den samiska flaggan.


























Efter arbetet gick jag och Dee på ett seminarium i ämnet Våga vara övertygande,  var sisådär. Mycket kom från 2 dagarskursen i Presentationsteknik, men det blev ganska många skratt från vår sida iaf =D

1 kommentar:

BP sa...

Nu förstår jag varför du såg så fräsch ut idag;-)
Sameflaggan är ju kanooooon. U var ju på jobbet idag men han är ju från Umeå. Luleå??????