fredag 4 februari 2011

Summering av torsdagen och fredagen


Var alldeles för trött för att blogga igår när jag kom hem i går, sov innan huvudet hade landat på kudden.
Arbetsmarknadsdagen var i vanlig ordning kanonbra, träffade massor med nyfikna studenter och lärare på Högskolan. Dagen avslutade med ett företagsmingel som var så himla trevligt så jag missade 1:a perioden i hockeymatchen mellan DIF-FBK.
Under den perioden lyckades Djurgården göra 2 mål, kom lagom periodpaus och fick sedan se DIF besegra Färjestad med 5-1, detta måste vara något stort eftersom jag och 2 av mina Djurgårdskollegor ett mejl från vår VD (FBK fans) med ett grattis. Efter matchen firades Nichlas Falk som fyllde 40 i år. Djurgårdsfamiljen har samlat in pengar, så han fick en massa jox från oss.

Falk bjuder på en kullerbytta som tack för alla hurrarop



















Fredagsmorgon befann jag mig på kontoret redan kl 07:40, de enda jag såg var några kollegor på IT och städarna. Hann med en hel del innan mina kära kollegor dök upp för en liten morgonfika.
Sedan rullade dagen på, mycket skratt klingade i vårt rum idag. Jag skrattade så jag grät vid ett tillfälle, underbart att ha sååå himla skoj på arbetet.
Efter arbetet hade jag hade sällskap med Dee, vi gick förbi Cocovaja, där man har placerat en "streckgubbe",.



















"Streckgubbs" materialet
























Just, på väg till arbetet läste jag Metro och där fanns den en annons om Likin Parks kommande världsturné. Den konserten ska jag gå på, för det är jag värd ;)


1 kommentar:

BP sa...

Gissa vad jag fastnade för. Streckgubben är ju såååå i min smak!!!
Å visst, stort GRATTIS till vinsten:-)