onsdag 23 februari 2011

Träningsväääärk.....

OMG, va det gör ont  i mina bröstmuskler och framsida lår, vet att jag lever idag. Tack PT:n för det ;) Det var ett tag sedan jag kände denna smärta, det skulle vara efter ett av Olgas tuffa pass. Har en ny tid imorgon, så det känns ju spännande hur jag ska klara av ytterligare ett pass med min PT.
I morse var jag på frukostföreläsning (igen), idag handlade det om Sociala medier, även idag var det mycket intressant.


























Efter lunch idag hittade jag en kartong hos min kollega A innehållande mini Cupcakes, så små och söta, men inte så goda. Tog en, men blev tvungen att spotta ut den, blääääää.





















Nu ska jag vika tvätt igen, det är tydligen min lott denna vecka men imorgon ska jag göra något mycket roligare nämligen åka till Södertälje och se Djurgården spela borta mot SSK. Bästa Cee har bjudit mig och R, thank you Ceeeee eller thank you Stockholm som Cee skulle ha sagt ;)

1 kommentar:

BP sa...

Uppenbaligen smakade dom lika äckligt som dom ser ut;-) Tog ett plommon ur fruktkorgen idag. Spottade också ut det - mögelsmak yuck!!!