måndag 28 mars 2011

4 positiva saker en måndag

Positiv sak 1: Igår ringde min älskade syster och berättade att hennes värden (glömt bort vad de heter) har sjunkit rejält. Hon har klarat av 9/24 cellgiftsbehandlingar. Va glad jag blev, nu hoppas, hoppas jag på att det sjunker ännu mer. Love you Ziz.
Positiv sak 2: "Vi" ska ha ytterligare ett barn på avdelningen.
Positiv sak 3: Om exakt en månad är jag i Miami Beach och har förmodligen lite solfrossa ;)
Positiv sak 4: Jag vägrade vinter idag och satt på mig ett par röda skor

2 kommentarer:

BP sa...

1. Positiv sak 1 är nog den bästa idag för dig antar jag. Håller tummarna precis som jag gör för "N".
2. ?????? P kanske - ingen aning. Men heregud hur fertila ni är på er avdelning;-) Det är väl inte du eller;-)
3.Yesss
4. Rätt, helt rätt, man ska trotsa den vita skiten;-)

Stattinskan sa...

Jag vägrade också vinter och satte på mig mina "blå" med blommigt mönster inuti ;-)
Skönt att värdena är bättre, men det låter otroligt tufft med så många behandlingar på raken!