fredag 11 mars 2011

Mina tankar...

går till alla drabbade i Japan. Hörde precis på nyheterna att ett Kärnkraftsverk har fått problem med kylsystemet och de måste släppa ut radioaktiv ånga.
Mina tankar går  till hela familjen Mamma Morran och skickar iväg en massa peppkramar till dem.
Mina tankar går till min älskade systern och N, skickar en massa pepp-kramar till er båda.
Vilket deppigt inlägg, imorgon är jag tbx igen i min vanliga form.
Kryper tbx i soffan och fortsätter bevaka händelserna i Japan. Just nu pågår flera efterskalv.

1 kommentar:

BP sa...

Vi måste ha tänkt precis samma sak idag Susanne. Mitt blogginlägg är en kopia av ditt - å då har jag inte plankat, jag lovar.
Läste hos Mamma Morran å tänkte på N, precis som du. Ja och din syster också - herregud.
Jag antar att varken du eller jag varit sådär på topp den senaste tiden. Vi är duktiga "skådespelare" och håller masken - har du tänkt på det...

Life sucks big time just nu!!!