måndag 21 mars 2011

Min positiva måndag

Idag har jag fått 3 st positiva omdömen , 2 av dessa kom från av lärare som deltagit på lärarkonferensen. De tyckte att vår föreläsning var inspirerande och bra, så kul att få positiv feedback. Den 3:e kom från en kollega, som blev så himla glad över en kommentar. Va kul att man göra andra människor glada =D
Just nu sitter jag på Scandic i Västerås och ska strax gå och lägga mig och läsa. Måste ladda batterierna till morgondagens arbetsmarknadsdag.
btw så är flygbiljetten betald och min ESTA ifylld, betald och godkänd.

4 kommentarer:

BP sa...

Så kul med positiv feedback!!! Och den är du då verkligen värd!!!!
Å du läser Mankells Kines ser jag. Undrar om du kommer att sova över huvudtaget... den är så himla bra!!!

PS. Det behövs inte så mycket för att man ler och blir glad... DS

Petra sa...

Visst är det underbart med good imputs. Jag hoppas att du har fått sovit gott, sängen såg härlig ut.
Ha en fin tisdag.

Petra

Annica sa...

Håller med BP - boken är verkligen jättebra! =)

Härligt med en resa att se fram emot och possitiv feedback är alltid kul att få! :D

Pernilla sa...

Att få positiv feedback gör en sååå glad, ha en bra dag idag med!