onsdag 9 mars 2011

Summering och bilder från Malmö

Sitter nedsjunken i soffan och följer HV-AJK på nätet. Vad har hänt med HV, de håller på att åka ut redan i kvarten.  Hur som haver så har min Skåneresa även denna gång varit bra. Jag tror att jag har ett av Sveriges roligaste arbete. Hann faktiskt få lite fritid denna gång och den fritiden ägnade jag åt lite shopping (se måndagens inlägg), igår sprang jag och M in i en butik och köpte nya snygga rosa resväskor som vi ska ha till våra kommande semesterresor. Här kommer ifall lite bilder från Malmö

Schysst utsikt från mitt hotellfönster eller NOT




































Vilket bygge nere i Västra hamnen. 10 byggkranar!!!!

3 kommentarer:

Malena sa...

Ni verkar ha haft det fint i skåne den här gången. Fast våren är ju klart på gång här med... :)
:Att fika är alltid en bra avslutning på dagen! ;) man borde göra det oftare.

Marie sa...

Att möta våren under en sådan trevlig resa är verkligen härligt!! Man riktigt kände att solen var varm.

BP sa...

Coola bilder!!! Synd bara att du inte tog våren med dig hem;-)