söndag 22 februari 2015

Aktiv söndag

Idag har jag fått så himla mycket gjort, gillar dessa dagar intensivt. Idag har jag hunnit med
  • Powerwalk på 11,21 km
  • Rensat avlopp =(
  • Rensat bland mina tröjo/toppar och plockat ihop en stor IKEA-kasse med tröjor ska skänkas till Stadsmissionen imorgon
  • Tvättat
  • Vikt tvätt
  • Strukit blusar/skjortor
  • Tillagt 3 olika rätter och fryst in, skönt att ha färdig nyttig mat i frysen.
Resten av söndagen ska jag måla naglar, plocka ihop träningsväska och bara chilla i soffan. Är såå himla nöjd över min söndag.


7 kommentarer:

Kicki sa...

Oj, vad du har hunnit med mycket! Och vilken långpromenad sen!!

Olga T sa...

Oj, där ligger jag i lä.... Du kan vara nöjd!

BP sa...

Oj då. Blir andfått bara jag läser allt du gjort;-)

Susjos sa...

Hoppsan, ja där blev jag också lite andfådd!
vad har jag gjort? Tja, flygit från Östersund och sen mest legat i soffan...men har haft en intensiv helg!!! hehe...

Jeanette sa...

Avlopp var det här med.... tröök!

Herr Nilssons Fru sa...

Jag gjorde tvärt om. Våra promenader gjordes naturligtvis som alltid, men för övrigt latade jag mig bara.

Kramiz

Frk M sa...

Jag som trodde söndagen var en vilodag!