lördag 14 februari 2015

Godmorgon

Godmorgon. Igår var jag bjuden på middag hos Rasmus och min blivande svärdotter Tessa.
De blev en fantastisk god risotto med lax med ett gott vin. Ooops, får inte äta det enl min nya kostplan, men ibland är det himla gott att vara busig ;)
På tal om kostplan, så går det bra med min träning och kost (minus gårdagen då). Mina jeans har blivit ganska så mycket större och det är en angenämt problem.
Vi har hyftsat väder idag, så jag tänkt ta en PW till Hovet där det är match i eftermiddag. Hinner jag ska jag lämna blod i ´någon av de blodbussar som står utanför Hovet idag.
Ha en trevlig lördag.

3 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Ha en skön lördag!
Kram

Jeanette sa...

Hejja alla blodgivare!!
Duktigt med kostplanen, men visst "behöver" man fuska nån enstaka gång för att det inte ska bli ett magplask senare...
Kram J

Susjos sa...

Gott med lax och vin, å så kul att jeansen blivit större :-)

Hoppas du haft en bra dag!