onsdag 10 mars 2010

I-landsproblem

Herregud va kläder jag har... Har börjat kika på vad jag ska ha med mig och inser att är det något jag har mycket av så är det kläder och skor. Jag vill ha med mig så mycket kläder att jag kan byta flera gånger om dagen och jag som skulle packa smart.
Näe denna vår ska jag inte köpa ett enda klädesplagg, ska bara använda de gamla trasorna. Rasmus skriker sig harmynt när jag läser upp vad jag skrivit =). Han tror mig inte tydligen.
Ja, man ska väl inte lova för mycket, men jag ska verkligen försöka att inte köpa enda enda klädesplagg denna vår. Snart måste jag gå med i AS (Anonyma Shoppare).
Idag har det varit ytterligare en underbar dag med vårkänslor. Jag satt och tittade ut genom mitt kontors fönster och insåg att jag har en ganska fantastisk utsikt. Jag har hört det från besökare, men man blir lite hemmablind. Blev iaf tvungen att ta ett par bilder, så ni får se vad fint det kan vara.
Ha det gott mina vänner


Inga kommentarer: