tisdag 9 mars 2010

Vårkänslor


Vilket underbart väder. Jag valde bort step-passet på gymmet och tog en lunchpromenad med Inger ner på Stan. Solen värmde så mycket att jag fick knäppa upp jackan =)
Vi intog en himla god Ceasarsallad till lunch på Jensens (mumsfilibaba)....
Idag har jag skrivit en inbjudan till 790 lärare som jag hoppas dyker upp Nordbygg. Nja kanske inte alla, man måste ju hinna prata med dem oxå.
Efter arbetet så var jag ute och letade efter en snygg datorväska. Hittade en, men köpte den inte, skulle tänka på saken och nu ångrar jag mig. Va då tänka det är väl bara att köpa.. Sveriges hjul måste snurra, och jag drar mitt strå till stacken ;)
Just nu kikar vi på Frölunda-Timrå 0-1, oops nu blev det 1-1 -Hejar på Frölunda idag.
Funderar på att gå ut i förrådet och leta sommarskor eller så gör jag det imorgon.

Inga kommentarer: