måndag 13 september 2010

Klant....

I lördags när jag gick Lånkan runt med kameran, så tappade jag linsskyddet i vattnet (snacka om otur). Så efte arbetet stannade jag till på Expert i HC. btw så expedierades jag av Calle, en av Rs äldsta kompisar, de lärde känna varandra hos dagmamma Anita när R var 1,5 år.
Det blev inte bara ett linsskydd utan även ett UV-filter som ska
-skydda objektivets glas från repor
-gör färgerna lite varmare
Eftersom jag är lite klantig, så har jag i första hand köpt det för att minimera risken för repor

På tal om Lånkan, så kom kollegan Leine 2:a i Långsjöns tipspromenad. Hon fuskade inte ett dugg och hade glömt glasögonen hemma (ska aldrig mer fuska),

1 kommentar:

BP sa...

Hoppas du sätter fast dina senaste inköp nånstans för att inte tappa dom igen;-) Kul med Leine, vad duktig hon är. Å hur var det nu: ärlighet varar längst men fusk är liiiite roligare;-)