måndag 6 september 2010

Uppåt väggarna.....

Nu när soffan är på plats och väggen bakom gapar tom, var det dags att ta tag i tavelinköp. I butiken Små vackra ting har jag tidigare sett en tavla som går i rött och grått. Den köpte jag och den har nu hamnat på min vägg. Bilden blev inte så himla bra, men man ser ju lite iaf.



























Idag startade jag mitt nya liv med LCHF, känns konstigt att "banta" med denna kost eftersom det känns som man äter "onyttigt".  Nu har jag bakat Oopsie bröd. Brödet är bakat på ägg och philadelphiaost, får ta en lite smakbit sedan med en god stark ost på. Så här blev mina Oopsies ;)


























Avslutar dagen inlägg med en vacker bild som jag tog på en av mina promenader i helgen.

1 kommentar:

BP sa...

Tavlan är kanoooon och passar perfekt till den mörka soffan. Oopsies, ooops hur manga har du bakat? Ska du frysa in dom eller...
Bilden på rönnbären (?) är kanoon:-)