söndag 26 september 2010

Sorgset höstpiff

Nu är sommaren slut, så idag påbörjade jag arbetet med att plocka undan utemöbler, tömma krukor och även plantera höstljung.


















Min Jasminebuske blommar fortfarande så här vackert


















och Kärleksörten och den kommer nog att blomma ett bra tag till



















Idag var jag över med 250 st 50-öringar (som AN på mitt arbete skänkt) till Marcus, vars klass dammsuger Sverige på 50-öringar. Imorgon ska jag ta med mig alla 50-öringar som mina kollegor har tömt sina plånböcker för att skänka till Marcus klass. btw så har hans klass hittills samlat ihop 7000 50-öringar.

Marcus och Laban

1 kommentar:

BP sa...

Sa du kärleksört... aldrig hört talas om...
Hade jag några 50-öringar så hade du fått dom. Konstigt nog har jag alltd försökt att bli av med dom först vid olika betalningar. Sorry.