torsdag 17 mars 2011

Mot Lidingö

I dag och imorgon ska jag och kollegan M utbilda 119 st Bygglärare från Gymnasieskolor i att använda "verktyg" för ett bättre byggande, så att framtidens byggare kommer att gör ett kanonjobb (det är vårt mål iaf).
Rasmus tycker nog att det är lite skönt att jag reser mycket just nu, så att han får rå sig själv.
Så nu står lilla väskan packad och jag ska snart åka med bästa Cee till Årstaberg för vidare transport till kontoret,
Somnade med ett stort leenden och det stora leendet vaknade jag med =D

Plugghäst ;)

5 kommentarer:

BP sa...

Hoppas du inte tog 73:an till ön utan åkte bil och att dagen blev en succé:-)

Viktkamp sa...

Hoppas dagen gick bra =)

Pernilla sa...

Gissar på att det blir hockey ikväll! Ha en trevlig helg:)

BP sa...

Ja, ja, ja... 3:3. Jag fattar. Tur att det är helg;-)

BP sa...

Har du stannat på ön eller ligger du i solen och glassar. Du har en blogg att sköte Susanne;-)