torsdag 24 mars 2011

"Vi" är med barn på avdelningen

I morse berättade kollegan A att ska bli pappa i slutet av september. Jag erbjöd mig genast att bli gudmor ;)
Kommer förmodligen att slinka ner något kul från Miami till avdelnings tillskott.
Utöver det så jag arbetat som en galning, varit på föreläsning, kört ett pass med min PT (shit va kul det är).
Éfter middagen kilade jag över till Cee där det var hockeykväll, log stort när AIK åkte på torsk. hihihihihihi
Just det igår förnyade jag mitt säsongskort i hockeyn, säsong 2011/2012, så nu vet jag vad jag ska göra om 6 månader.

2 kommentarer:

BP sa...

A berättade nyheten för S (mitt emot mitt rum) idag åsså kramades de åsså pratade de i minst en kvart om - ja just det - barn i alla dess utföranden med för- och nackdelar. S har ju tre stycken - hon kan ju det där.
Åsså berättade han om hans frus/sambos/flickväns påverkningar av vara gravid.....

PS. Tror du att det hade varit oartigt att stänga dörren;-) DS

Viktkamp sa...

hockey är så kul, önskar jag kunde gå på mitt lags matcher men det är 30 mil bort =(
Hoppas du har en bra helg, Kramar