torsdag 31 mars 2011

Torsdags summering

Nu har jag satt mig ned med en kopp thé med smak av Hagtorn och gojibär (mumsfilibaba) och summerar min dag.
MorgonPW tog exakt 100 minuter, var helnöjd när jag kom fram. Efter lite piff, var jag på ett möte fram till LifeStyles föreläsning om fetter,
Efter lunchen slet jag som en galning fram till det var dags att gå hem
Väl hemma tillagades Wook för att sedan ta tag i veckostädningen. mitt under städningen plingade det till på mobilen och de var Cee som levererade 8 flaskor gott vin från Rasmus farfar som jag och Cee ska dela på. Schysst eller hur....

Idag på arbete kikade en av mina kollegor ut genom ett av mina fönster och såg att det är något företag som har fixat uteplats fast inne. Det vill jag oxå ha...
Så här kan en helt vanlig dag se ut i  mitt liv ;)


2 kommentarer:

BP sa...

Uteplatsen är ju skitcool - t o m uppifrån att bara titta på. Vill också ha, helt klart.
Schysst med vinet - vill också ha;-)

Viktkamp sa...

Föreläsningen om fetter har jag inte varit på, var den bra? =) Stor kram