måndag 11 april 2011

Lash Architect 4D

Ligger i soffan och sippar på ett glas rött efter sonens fantastiskt goda middag - Pasta med Köttfärssås .
Det är hans paradrätt och himmelskt god!!!!
Måndagen har varit som en vanlig, inget speciellt har hänt.  Efter arbetet skulle jag köpa mig ett kontantkort som ska fungera i USA, men personalen på Expert var inte så speciellt kunnig så jag får gå till ett bättre ställe med kunnig personal.
Hur som haver så tröstköpte jag en ny mascara idag som jag inte testat, Lash Architect 4D som ger volym, bygger upp, förlänger och böjer. Så imorgon så kommer omdömet. 


6 kommentarer:

maria sa...

Vad gott med köttfärssås och vad roligt att sonen gjort det :)
Funderade oxå på att ta ett glas rött men jag står nog över det idag...

Ha det bäst !
Kramar Maria

Petra sa...

Vilken pärla till son! Låter underbart att sippa på vinet.

Kram

BP sa...

När jag såg rubriken trodde jag att du hade sysslat med ett Autocad program på jobbet;-) omdömet ses emot med spänning:-)

Stattinskan sa...

Igår damp det ner ett paket i min brevlåda med en mascara och läppglans och någonting som jag TROR är armband ... vete gudarna varför jag fick det (reklam eller nått) men tackade ödmjukast då min mascara var slut :-)

Annica sa...

Jag har åxå funderat på kontantkort för USA, hittade du något till slut? Kan du rekommendera något? :-)
Ha en fortsatt härlig tisdag! Kram

Pernilla sa...

Vad härligt med en son som lagar mat till mamsen!
4D låter avancerat, ska bli spännande att höra fortsättningen:)
Ha en bra dag,
kram