torsdag 7 april 2011

Mina svar från listan som snurrar runt i bloggvärlden ;)

Snodde en skojsig lista från Petra, som snurrar runt i många bloggar kul

♥Vaxat benen.... Nej
♥ Helrakat kissen… Nej, är pälsallergisk, tål inga katter ;)
♥ Tagit en sömntablett… Nej
♥ Varit otrevlig mot en kollega… Japp, för det var h*n värd
♥ Brutit något ben… Ja, lilltån
♥ Flirtat med en upptagen man… Japp vem har inte det
♥ Flirtat med en kvinna… Nej
♥ Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas… Önskar ibland att jag kunde göra det
♥ Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder… Japp, för det var han värd
♥ Snattat något… En vitlöksklyfta på Konsum i Sälen 1984, f´låt Konsum
♥ Prövat narkotika… Nej.
♥ Köpt ut alkohol till ditt barn… Nej, räknas en 20-åring som ett barn?
♥ Köpt ut till någon annans barn… Näe, aldrig i livet
♥ Varit avundsjuk på någon du tycker om… Tror inte det
♥ Skvallrat en otrohet till den otrognes partner… Varför? 
♥ Hittat en plånbok med pengar och lämnat in den med innehållet i…Har aldrig hittat en plånbok.
♥ Blivit oskyldigt beskylld för ett brott… Nej
♥ Slagit någon annan människa… Ja, typ när jag var liten
♥ Haft ångest för att du shoppat för mkt… Det händer, men inte ofta. Har svart bälte i shopping
♥ Målat naglarna blå… Ja, typ 1975
♥ Hållit med Jimmie Åkesson i smyg… Never!!!
♥ Skämts för din man… Är singel
♥ Skämts för dej själv… Det händer väl....
♥ Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”… Det händer någon gång i veckan ;)
♥ Kissat i havet… Inte som vuxen
♥ Fisit å skyllt på nån annan… Näpp, fina flickor fiser inåt

3 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Knyckte också Petras lista, men måste säga att dina svar är mycket roligare än mina:-)))

Stattinskan sa...

Oj vad det är svårt att kommentera här idag ....
Skrev: Haha - hur gör man när man fiser "inåt" :-D

Marie sa...

,,, ja, å hur fiser man inåt?! Det svarta bältet skall jag upprätthålla i Malmö och Göteborg nästa vecka. Ny väska på centralen i Gtb??