söndag 24 april 2011

Påsken 2011

Chillar lite innan vi ska iväg på middag hos Bästa Cee. Påskhelgen har varit galet skojig och jag är så himla glad och tacksam att jag har så himla roliga vänner.
På torsdagen när vi kom ut, blev det en massa skratt å snack runt elden.  Upp halvtidigt för att sy en soffdyna 2 kuddar, måla väggar allt skulle ske innan resten av "folket" kom. 
Långfredagens fest startades upp med 3 lekar varav jag vann alla 3 (iof med hjälp av Felix på den första)!!!!!!
God påskbuffé och ännu mer skratt å snack runt elden, natten avslutades med 2 omgångar Pictonary, sedan blev det natti, natti. Lördagen blev tvärlugn, låg och solade hela dagen. Dagen avslutades med ännu mer skratt å snack runt elden.
Mycket "myseldning" blev det. 
Nu ska jag ut på bloggpromenad.

Äggmålning

Blev tyvärr inställd, som vi hade väntat ;)

2 kommentarer:

BP sa...

Kul att du hade så skojsigt hela helgen. Då jag antar att du itnte fick alltför mycket motion under dagarna så förstår jag att du nu behöver en bloggpromenad;-)

Viktkamp sa...

Grattis till vinsterna =) Låter som en superbra helg =) Kramar