söndag 5 juni 2011

Huddinge Rockfestival 2011

Har nu tillbringat både fredag och lördag på Huddinge Rockfestival tillsammans med nära och kära. Noice spelade i fredags och helt plötsligt så var man 14 igen och kunde alla texterna ;) I lördags lyssnade jag på Eric Gadd och Di Leva. Di Leva äger!!!! Sjukt bra konsert, trodde aldrig att jag skulle skriva så om Di Leva, men nu gör jag det. Träffade en massa folk jag inte träffat på länge och en massa nytt skojsigt folk.
R har kommit hem från Rockstad: Falun och efter ett gäng kall ravioli var han himla glad över en grillmiddag.
Summan av denna långhelg är jag haft det fantastiskt skoj med mina älskade vänner.Så här skoj kan jag ha en nästan helt "vanlig" helg i mitt liv som Susanne.
Ett kanonstort tack till Bästa Cee som bjöd mig på Huddinge Rockfestival. Love you!!!!

2 kommentarer:

BP sa...

Du har alltid nå't skojsigt för dig Susanne!!! Å Di Leva älskar jag. Gadd är då inte min smak. Toppen att du har haft en kul långhelg!!!

Camilla sa...

Vad är det jag läser?
Noice!
Såg du dom?
Jäklar vad jag önskar att jag vore där.
Jag älskar Noice. Synd bara att inte Hasse är med oss längre.
Kan tänka mig att du blev tonåring igen. Ojojoj,vad kul.
Jag är SÅÅÅ avundsjuk.
Kram på dig!