söndag 19 juni 2011

Vilodag

Idag tillhör jag en minoritet som tycker att det är OK med en hel dag med regn. Är trött efter denna galna helg, men va kul jag har haft. Möhippan blev kanonlyckad, den blivande bruden M + 6 andra ur följet fick åka hoj. Slutmålet för hojåkandet blev en takterass på Kungsgatan (Cees arbetsplats). Där stod resten och väntade på M, lite läskande så bar det av till Grisslehamn (med lite uppdrag för M under tiden) för en 5 timmars turoretur Åland. Mat, goda drinkar och lite uppträdande av M förgyllde resan. Väl hemma i Stockholm bar det av till Långbroparken där ännu fler människor var/slöt upp. Brännboll, korvgrillning och massa skratt avslutade denna fantastiska dag. Tack till hela möhippegänget fören fantastisk dag och ännu större tack till Marie som ska gifta sig, så vi fick en anledning till att ha fest =D

4 kommentarer:

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Oki, det lät ju jätteskoj och en lyckad helg. :)
Ha en härlig söndag med vila.
Kram

BP sa...

Vilken helg!!! Förstår att du inte har det minsta emot att "rehaba" med regn idag.
Är det "vår" Marie som ska gifta sig - nej, det kan det väl inte vara eller....

Mina dagar sa...

Härligt att allt blev lyckat!!!
Jag bryr mig inte heller om att det regnar idag för jag jobbar.

Kram Eva

Viktkamp sa...

Låter som en lyckad dag =) Roligt!! Tack för allt ditt pepp!! Kramar