fredag 17 juni 2011

Kurs och fest

Sitter och väntar på att jag ska få åka till värdsroliga kurs, normalt brukar jag stressa runt innan jag rusar iväg till arbetet men idag så kan jag chilla en stund.
Idag är det sista dagen på detta block, hela blocket har handlat om grunderna i marknadsföring, varumärke, positionering, affärsidé är sååååå nöjd och glad att jag fått möjlighet att gå denna kurs. Efter kursen idag ska jag och Dee på fest i Solna. Har varit en hel del planering för denna fest, så nu känns det skönt att det är dags.

4 kommentarer:

BP sa...

Kul att du gillade kursen! Ladda upp nu inför festen i AIK-land.;-)

Camilla sa...

Ha det så kul på festen!
Kram på dig!

maria sa...

Hoppas dagen varit givande och festen rolig :)

Vart i Segeltorp bor du ???

Må så gott fina du <3
Kramar

Stattinskan sa...

Hur var festen? Ingen blyhjälm på hoppas jag ;-D
Gomorron