torsdag 16 juni 2011

Trollat bort utväxten

Igår fick jag panik för min utväxt, den var inte kul, så jag rusade in på ett ställe i Globen och bad dem rädda mitt liv. Jag fick tid idag kl 16:15 hos bästa Rebecka, som fixade till min utväxt. Att fixa till utväxten kostade 680:-, men på något konstigt sätt så kom jag ut därifrån 1687:- fattigare. Det blev en hårinpackning och en ny plattång för 1007:-, för det är ju jag värd ;) Håller med kloka BP att det är billigare för mig att arbeta kvar i Vasastan. Just 2: dagen på kursen var bra med mycket skratt =)
Här kommer lite före och efter utväxt bilder

Före

Efter

3 kommentarer:

Mina dagar sa...

Men åh, så snyggt det blev!!! Exakt vad jag också borde göra!!
Ha ha ha....tycker alltid att det blir så dyrt hos frissan men som sagd det är man väl värd:D

KRAMAR
Eva

BP sa...

Shit!!! Sorry jag menar inte inlägget, alltså vad jag menar: herregud vilken cool frisyr!!!! Skitbra och väl värd pengarna. Å om du ser ut sådär varje gång du befinner dig i Globenområdet så får du dispans av mig - från Vasastan alltså;-)

PS. 1 000 tack för länken:-)))) DS

maria sa...

Vad snyggt det blev, vilken skillnad snygging <3

Ha en härlig fredag !
Kramar