torsdag 4 augusti 2011

Fortsättning på Äggmonteringen

Sååååådärja, det trodde du aldrig BP, men det var lätt som en plätt att montera ihop min nya hängstol ;)


























Eftermiddag och kväll har jag tillbringat på Sjöhistoriska och sett/lyssnat på Takida och Europe. Takida såg jag förra tisdagen och Europe har jag aldrig sett tidigare. Hur som haver så var både konserterna kanon.




















Imorgon är det min nästsista semesterdag denna sommar och den ska jag ägna åt att sola och bada.......

4 kommentarer:

Camilla sa...

Två underbara grupper.
Europe såg jag då jag var ung. Då dom var som mest "Poppis"
Jag knäppte och knäppte en massa kort då dom stod på scenen. Jag knäppte upp alla 36 bilder som fanns i rullen. Då dom spelat klart. Och jag knäppt upp alla bilder så fick jag träffa dom.
Hmm...tror du att jag var glad att jag inte kunde knäppa dom då. Så nä...några bilder på mig och dom finns inte :(
Kram på dig!

Fru Venus sa...

Snygg fåtölj! :-)

Stattinskan sa...

Mäh ... en sån där gungeligungstol vill jag också ha! Måste gå och se om jag har skiftat till en grön nyans i fejjan ;-D

BP sa...

Nu är jag då riktigt imponerad Susanne, nej det trodde jag faktiskt inte, men bara för att jag har haft fel så fick jag en länk:-) Tackar!!!

Trodde den skulle hängas upp, inte stå;-)
Kul att du hade roligt på Sjöhistorika. Vi var där många gånger när Neil Young och Lou Reed sjöng där - toppen stämning!!!