lördag 17 september 2011

Kickoff och AW

Kickoffen var kanonkul. Föreläsningen var en blandning med bl a hur man är som människa och grupparbeten. När man har 55 personer som på något sätt arbetar med sälj så blir det ganska livliga diskussioner i grupperna. På kvällen blev det middag (inte god) och dans, jag åt, tog en öl och sedan gick jag och la mig trött som en gnu efter en lång dag.

Menyn





















Efter en god frukost så åkte vi tbx till arbetet, där jag fick en massa gjort. På min arbetsplats kan vi få (och betala för) Zonterapi ifall vi, nu har det utökats med ansiktsbehandling som jag testade på (ska skriva ett separat inlägg om den) under mon lunch. Efter arbetet var jag på AW, som blev ganska lång. En mycket trevlig AW.
I eftermiddag är det dags för säsongens första hemmamatch, så snart ska vi iväg för det är en massa trevliga aktiviteter innan.

1 kommentar:

BP sa...

55 pes - jo, det blir nog en del diskussioner. 100 per = ännu fler diskussioner.
Ansiktsbehandlingen - ja, jag fick en liten "introduktion" av M, men... nja...
Undrar vart ni hamnade på AW:n - gick vi förbi varandra;-)
Min bloggkompis (plus son) från igår är också på plats på hovet idag. De håller på Modo då de är släkt med Mikael Tellqvist, f d Djurgårdsmålvakt. De var mycket impde över mina ishockeykunskaper kan jag säga;-)