tisdag 27 april 2010

Saknad och lite fix och trix

Saknad =(
Va jag saknar min syster Lisa och hemmes familj, de reste till New York i morse. Saknaden är redan stor. Sedan min syster blev sjuk förra året, har vi kommit varandra ännu närmare varandra. Varje morgon kl 8 ringer vi varandra och de känns konstigt de gånger vi inte hörs.


Lite fix och trix
Nu när jag har fått en massa tid över, ska jag lära mig mer om bloggandet.
Idag har jag fixat och trixat så att jag kan välja "feta" bokstäver, ändra bildstorlek och lite till
Jag har tänkt under en längre tid att jag skulle masa mig ner till min bloggande arbetskamrat Beate och be om hjälp. Men ikväll hittade jag den magiska knappen, så nu kan jag snygga till mitt bloggande =)

3 kommentarer:

MaMalena sa...

Kommer du på nått bra trix, får du gärna dela med dej!

BP sa...

Å varför kommer du inte till mig då????? Jag vet till om med hur man gör bilderna ännu större och coolare;-) Det vill du säkert veta. Vi har ju blogspot båda två så...
Du är välkommen, det hoppas jag du vet!!!

Susanne sa...

Tack Beate, Vi får ha en lite Bloggskola, när det lugnat ner lite på arbetet