söndag 25 april 2010

Vilse igen och säsongens sista match

Söndag igen och det är ett underbart väder ute. Idag har jag lite ont i mitt knä, så PW idag blev kort och lugn....
Nu blir det lite avrapportering av lördagen som var både skoj och lite tråkig

Lördagens Powerwalk gick runt Lånsjön med en lite omväg, så vi var ute i 2 timmar. Långsjörundan är verkligen en bra start på dagen. Nu när isen har släppt ser man hur mycket skräp det ligger i vattnet... Fyyyy för alla grisiga människor.



Kan man gå vilse i Globen Shopping? Ja, tänk det kan man. Jag och Christine irrade runt på parkeringen letandes efter ICA. Efter en tids irrande så hittade vi rätt, tur det annars hade vi missat matchen. =)



6:e finalmatchen!!!!

Alla som hade beställt biljetter fick inte ut dem innan matchen utan man fick dem när man gick in. Detta pga att man inte ville ha några biljetter skulle gå till svartabörshajarna. Bra tycker jag som inte gillar dem.
6:e finalmatchen slutade inte riktigt som jag ville. Men som den glada och positiva människa jag är så blev jag glad över SM-silvret. Efter matchen gick jag, Rasmus och Christine ut och firade Silvret.

Nu ska jag stänga av datorn och gå ut och tvätta och olja utemöbler.

Inga kommentarer: