torsdag 28 oktober 2010

Planerar min torsdag

Nästan varje morgon går jag upp ganska tidigt, för jag behöver "morna" mig. Jag äter frukost, surfar, slötittar på tv:n, funderar på klädval och det absolut viktigaste planerar min dag. Det värsta jag vet är att rusa iväg till arbetet.
Så här ser min torsdag ut i dag. Förmiddagen ska jag ägna åt att fixa inbjudan till öppet hus, rensa på skrivbordet, träna på lunchen, möte direkt efter lunchen, administration under eftermiddagen . Efter arbetet ska jag äta en bit mat på stan med mina DIF-kompisar innan hemmamatchen mot Linköping.

2 kommentarer:

MammaMorran sa...

TACK för din kommentar på min blogg! Låter som du kommer få en kanonbra torsdag! Här hemma blir det IKEA och lite annat fix!
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

BP sa...

Jag planerar faktiskt aldrig mina dagar, konstigt. Å idag hade det skitit sig iaf som du kan läsa om på bloggen. Har ingen koll på hockeyn men hoppas att Dif vinner.