torsdag 30 december 2010

Årets näst sista dag

Ojjj, va detta år har gått fort. 2010 har varit det roligaste året på vet inte när. Är övertygad om att även nästa år kommer att bli ett bra år om inte ännu bättre. Imorgon ska jag summera mitt "braiga" år.
Hur har dagens näst sista dag varit? Jo, det var ganska ensamt på arbete idag men fick iaf en massa gjort.
På lunchen körde jag årets sista gympass med T. Kände mig himla nöjd, har haft en bra träningsår.
Efter arbetet skulle jag möta upp bästa E och hennes söta systerdotter M, för att se DIF-FBK.
Hann med att köpa min Nyårs-outfit innan mötet som blev en svart klänning (lite wild ´n crazy) och ett strassdiadem.
















Mellan shopping och match, så hann vi med middag på Greken. KycklingGyros- mumsfilibaba.
Hockeymatchen gick åte skogen, trots att Ms lyckomaskot Kakmonstret va med, men det är bara att ta nya tag. Nästa match är den 6/1 och då är det Järnkaminernas dag, klacken kommer att bestå av 3000 hängivna Djurgårdare, varav jag, R, Cee är några =)

Inga kommentarer: