onsdag 22 december 2010

Fulhulliganer......

Fyyy va vissa idioter kan förstöra en hockeyfest. Är så missnöjd med min klack.
Gnagarna började bråka i sin klack och vi visade vårt missnöje över deras agerande, då önskar man att även Djurgårdarna kunde hålla sig i skinnet och vissa hela hockeysverige vilken klack som äger.
Men icka sa nicke, såg aldrig hur det började men helt plötsligt var det slagsmål med matchvärdarna på ena sidan, samtidigt ser jag i ögonvrån hur en ensam gnagare hoppar över räcket in i djurgårdsklacken, men HALLÅ skulle han slå ner klacken själv eller ????. Jag  har fortfarande hans svarta onda ögon  på närhinnan, dessutom var han medelålders, borde man inte ha lugnat ner sig i den åldern. När gnagarn kom farande slet vi åt oss våra jackor och drog. Blev aldrig rädd, det enda jag tänkte på var att få bort P (11 år) så fort som möjligt. Men ingen ingen skrämmer hem mig, så vi fortsatte se matchen från C13.
Just det: Summan av denna försenade födelsedagskvällen med bästa C och P var att vi vann med 3-1, så vi var helnöjda trots vissa idioter i båda klackarna

Här satt vi första halvan av matchen























och andra halvan en bra bit från idioterna

Inga kommentarer: