måndag 9 januari 2012

Årets första arbetsmåndag

Börjar med att tacka för alla fina kommentarer, det värmer.
Idag var det full rulle på arbetet, alla var tbx (skoj). Under mellandagarna hade jag fått våra nya profiljackor som är så himla snygga (bild kommer imorgon), så jag hade fullt upp med att dela ut jackor till höger och vänster.
Åkte upp till Lillasyster innan min Combat träning. Hon är som en liten fågelunge, hoppas att KS kan få igång hennes viktuppgång. Funderade på en sak, man kan byta en massa organ med varför kan jag inte donera 10 kg övervikt till henne? Det skulle jag gladeligen göra.
Nu ska jag strax gå och nanna kudden för imorgon ska jag upp tidigt och simma 1000 m innan arbetet.

6 kommentarer:

Lippe sa...

Hoppas att din syster mår bättre snart! Och simma lugnt!

BP sa...

Simma lugnt är ju ett sätt att uttrycka saken;-)
Profiljackorna kommer nog säkert inte till oss på andra sidan korridoren;-)
Å om jag tänker på L så gråter jag bara. Vågar jag vara ärligt och säga: "Be prepared". Japp jag vågar. Har själv varit det i nästan exakt ett år nu...
Kram förresten. Den är du väl värd ikväll!!!

curlingmamman sa...

Duktig du är, hejja dig :) kram

Stattinskan sa...

Jag har också en hel del vikt som jag inte behöver. Skulle det visa sig att det trots allt går så vet du att jag inte är den som inte delar med mig!
Gomorron

maria sa...

Hoppas syrran snart är piggare <3

Vad skönt att simma innan jobbet. Jag funderar allvarligt på att åka och bada med småttingarna, skulle vara skönt :)

Ha en fin dag !
Kramar Maria

Anonym sa...

Kära syster du är underbar. Ska kanske ta upp med läkarna på ronden imorgon, att du vill bli första donatorn i världen på övervikt till mig. Tack för att du finns. Kram Lisa