måndag 23 januari 2012

Mys-Måndag

Idag hade jag en Mys-Måndag, tog sovmorgon och gick tidigare. På lunchen tog jag och M en promenad till Lindex, där jag köpte bl a snygga nylonstrumpbyxor till onsdagens bankett i Luleå, slet även med en shaping-underklänning för att få valkarna på plats ;)
Under eftermiddagen har slöat, tillagat Grillad köttfärsbiffar med örtkryddad Chevré,  Näe nu ska jag göra ett lite ryck till och hänga tvätt och fylla diskmaskin, sen tar jag kväller och zappar runt till jag hittar något skoj,ska även hinna med lite bloggbesök oxå.

Bild lånad från receptbloggen.com

,

17 kommentarer:

Anna sa...

Låter som en bra måndag :)
Själv har jag slappat efter nattens resa.
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Mysmåndag låter bra och den där maten såg god ut :)
Ha en trevlig kväll!
Kram

Jess sa...

Du har fått gjort en hel del i dag!
Maten ser väldigt god ut!

Anneli sa...

Myyys! Men int' förstår jag vad du ska med underklänningen till - du som tränar jämt å ständut! :)

BP sa...

Utmärkt början på veckan måste jag säga: bra början och perfekt avslut!

Malla sa...

ååååh så gott :)

curlingmamman sa...

Vilken härlig måndag :) kram

maria sa...

Låter som en skön måndag :)
Vad roligt att gå på bankett :)

Ha en fin tisdag !
Kramar

thejeanettishway sa...

så god mat!
kram från dalsland//

Carina Sjölund sa...

Låter som du hade en helt okey dag i går :)
Sådana skulle man haft många av!
Kramen♥

♥ Sojka ♥ sa...

Vad gott det såg ut! :)

ja visst var det ett fint armband. Så himla glad! :)

KRAM!

äppelblomman sa...

Vilken härlig måndag! Å maten ser sååå god ut!
Kram K

Camilla sa...

Låter som en toppen måndag. Hoppas att tisdagen också blev bra. Och att onsdagen OCKSÅ blir bra :)
Kram!

Pernilla sa...

Mmmm...så gott det lät då:)

Anonym sa...

Åh vad gott det där ser ut!!!

odd brown bird sa...

Osch, det där såg gott ut. Kanske kan vara nåt till helgen.

Ha det fint!

4U2 sa...

Gick det bra? Nu blev jag intresserad av att veta om du kan tipsa om en bra valkhållare? :)