tisdag 31 januari 2012

Var vill jag vara just nu?

Stockholm?

Miami?

13 kommentarer:

curlingmamman sa...

Miami...ja tack! Men jag ska inte klaga Paris var 10 plus och sol ivarje fall! kram

Anonym sa...

När du vill!

BP sa...

Nu var det -9,1 i Täby så jag följer med dig, alternativt väljer jag att vara kvar i min varma säng;-)

jessica sa...

Stockholm?? haha =) tror ingen just nu vill vara här i Sverige, hörde från en vän som är finska och sagt att deras väder prognos att det ska blir -18 på söndag... men man kan ju hoppas att finnarna har druckit och inte läst rätt.
Ha en bra dag. kram

Camilla sa...

Hmm..jag vet då vart JAG skulle vilja vara.
Och jag tror att du vill på samma ställe.
När ska vi åka? ;)
Kram!

Malla sa...

miami skulle ändå kännas helt ok!

Anonym sa...

När du vill!

Carina Sjölund sa...

Ja, det valet var inte svårt :)
Vi kan åka redan i dag, om du är klar *ler*
Kramen♥

Mallan sa...

Hahaha, Miami :-)

ZtorZillen sa...

Miami? Här har vi runt minus 15-20...fy farao va kallt..å massor av snö..kan knappt fatta att det finns så mycket snö!

Jess sa...

Stockholm?

Hehehe, nä jag tror det är Miami!

Anneli sa...

Förstår plötsligt varför kollegan som flyttat till Miami inte svarar på mail......

Mary sa...

Åh, så skönt. Heja Miami!