lördag 21 januari 2012

Lördagsblogg

Idag har jag tränat CX-Works och varit hemma hos min syster och hjälpt till lite.L hälsa är lite bättre har gått upp 5 kg och har "bara" 13 kg kvar. Hon är fortfarande väldig trött och vi hoppas på att näringsdroppen hon får varje kväll från Hemsjukvården ska se till att hon får lite mer krafter. Har lärt ut mitt hemlig recept till världens godaste gryta till mina systerssöner, de lyckades bra (mumsfilibaba). Idag fick jag ett par nästan helt nya spinningskor från min syster, så morgondagens spinningpass kommer att gå som på räls ;)

3 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Vad roligt med spinning. :-)

BP sa...

CX-Works - håller på att bli galen snart;-)
Är glad att L har gått upp hela fem kilo på så kort tid och håller tummarna, ja du vet...
Det där med trötthet känner jag så väl igen från N...
Nej, nu blir jag ledsen, tror jag tröstar mig med en vinare efter mottot: I deserve it because I'm worth it. Hoppas du gör samma sak, you're worth it, too:-)

Malla sa...

Vad bra att du hjälper henne, att du lärt ut en godingmaträtt, att hon gått upp i vikt och att du fått nya träningsskor :)
KRAM