måndag 18 oktober 2010

Frysen är proppfull med svamp

Idag njuter av min proppfulla frys efter gårdagens slit. Till middag idag blev det Pannbiff med kanarellsås, så himla mumsigt.




























Jag har sedan ca 2 veckor haft ont i mitt högra pekfingar (strålar ner i handen), trodde att jag fått "I-Phone finger, men har nu konstaterat att jag sitter fel på arbetet och har nu beställt ett handledsstöd till mitt skrivbord. När jag gick hem från arbetet slank jag in på Apoteket och köpte ett handledskydd + en massa andra bra att ha saker. Konstigt nog så blir man lite Shopoholic inne på Apoteket numera, slank ut 620:- fattigare.


2 kommentarer:

BP sa...

1. Kantisbilden är kanoooon. Gud vad du har blivit duktig på att fota:-)
2. Det där med tassen ser ju inget vidare ut.
3. Tror du som har axelskydd på (billiga) apoteket också;-) ?

MammaMorran sa...

Haha, en shoppaholic hittar saker lite varstans :) Tack för din kommentar i min blogg, jag kommer kika in här ofta numer och kommer säkerligen ha frågor framöver! :)

Kram
MammaMorran- funderar på livet & ADHD