fredag 15 oktober 2010

Sånga Säby

På mitt arbete åker vi en gång per år på Inspirationsdagar. Detta har vi gjort under 5 år, en mycket uppskattad aktivitet. På årets agenda gick vi bl a vår visioner fram till 2015, föreläsning med Thomas Ravelli (kanonroligt, skrattade så att jag fick ont i magen), torsdagen avslutades med firmafest (som i vanlig ordning var jätteskoj).
Vi tillbringade dessa dagar på Sånga Säby, en fantastisk anläggning. Här kommer lite bilder från Sånga Säby-

Lunchpromenad

Poolen, som jag tyvärr inte hann testa

I den här underbara Hästens säng sov jag som en prinsessa

















Just har jag en puttrande köttfärssås på spisen, som sedan ska bli  Lasagne och Mousakka. Mousakkan ska få följa med till Stavsjö imorgon. Jag, Cee och Lillan ska åka dit och plocka svamp, ta det lugnt, bara ha det mysigt med andra ord.

1 kommentar:

BP sa...

Måste säga att du lyckades betydigt bättre att ta bilder från Sånga-Säby. Snyggt! Mina blev inga hits... alls. Å alla togs innan kvällens övningar - ifall att du undrar;-)