måndag 11 oktober 2010

Tatueringar och snagg....

Idag när jag kom till arbetet och öppnade mejlen låg det ett mejl från JJ. JJ är en av 5 i Iron Maiden-gänget som åker till GBG nästa sommar. Han hade ett förslag till oss andra 4 på en grupp-tatuering, typ som nedan.
Cool eller hur, men jag vill nog bara ha en tatueringsstrumpa på min arm ;)





















Idag när jag kom hem hade R varit hos sin pappa och rakat av allt hår. Han har ledsnat på sitt tjocka hår, som kräver en klippning var 6:e vecka... så klipp, klipp så var allt borta.  Han passade väldans bra i snagget.

Nu kom han nedstörtande och skrek att Staffan Kronwall var klar för ett 1-årsavtal för Djurgården.
Kronwall lämnade DIF typ 2006 för att spela 5 säsonger i NHL och AHL. Now his back!!!!!!
Är tydligen redan spelklar mot Frölunda på lördag, shit den matchen missar jag....

















Idag på lunchen var jag ner på gymmet och körde  Power och Core med kollegorna M och E. Känner mig så himla nöjd efteråt. Man får liksom ny energi till eftermiddagens arbete....
På tal om nöjdhet så har LCHFandet nya resultat på mig minus 6 kg och 7 cm i midjan  =D


1 kommentar:

BP sa...

1. Tatueringar - yuck, yuck, yuck. Inte ens en strumpa om jag får välja;-)
2. Staffan Kronvall vet t o m jag vem det är å DIF lär ju behöva lite hjälp från ovan (jag menar AHL), så han är nog eftersuktad.
3. Är stolt över dig och din viktminskning. Bra jobbat Susanne. Keep going!!!