fredag 1 oktober 2010

Vad hände????

Idag tog jag och min syster en repa till Ikea, vi skulle "bara" köpa en klädsel till min fotpall samt en DVD-hylla till min syster. En sak är säker man kommer inte ut ur det huset utan att ha köpt för minst 1000:-, min nota slutade på nästan 1700:-... När man står där med med kvittot tänker man bara, Hur gick dette till???? ;)

Min syster med vagnen full med bra-att-ha-saker


Idag är det ytterligare 2 temadagar utöver En rosa månad som är så viktig att den fick ett eget inlägg.
Internationella dagen för äldre med den dagen vill man visa en ökad medvetenhet till äldre personers bidrag till samhällslivet och problem som t ex åldersdiskriminering. I år är det 20 år sedan FN inrättade denna dag. Märkligt att man aldrig hört talas om denna dag...




Vegetariska världsdagen innebär att att man (vet ej vem man är) vill att vi ska äta mer vegetariskt. Jag äter gärna vegetarisk, men gärna till en god köttbit. Ingen dag för mig alltså..
Näe nu ska jag återgå till mitt goda kaffe med en mörk choklad och ett glas Tullamore.



2 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, ha, ja Ikea har den effekten, helt klart. Å Ingvar tackar er från villan i Schweiz;-)

BP sa...

Såg precis att du har lagt upp en ny profilbild! Världens snyggaste Susanne måste jag säga:-)))