onsdag 3 augusti 2011

Ägg-montering

Kl 07:32 ringde de en morgonpigg lastbilschaufför och sa att han var på g för att leverera min hängstol. Hatar att bli väckt av klockan, men idag fullkomligt hoppade jag ur sängen =)
Så just nu ligger detta inplastade ägg på min tomt och väntar på montering, först ska jag bara äta frulle.
Under eftermiddagen kommer Lillan och Jessica hit för lite mat och dryck innan vi åker in till Sjöhistoriska, så jag måste hitta på något att äta oxå.
btw, så kommer det att bli en underbar dag idag, så några dopp i Lånkan ska jag nog hinna med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med monteringen och ha en underbar dag :-)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

OKej på så cis :) såg bilderna. härlig thärligt :) Kram

BP sa...

Vid det här laget är påskägget säkert uppäten... jag menar uppackat. Är tveksam om det hänger uppe än;-)
Ha en underbar kväll på Sjöhistoriska, vädret är ju helt underbart!!!

maria sa...

En sån hängkorg vill jag med ha :)

Vilken härlig semester du har :)
Må så gott !
Kramar <3