onsdag 24 augusti 2011

IKEA

Min son R behövde en ny säng, när man är 20 och med flickvän, så är nog en gammal 120 säng som ser ut som en hängmatta inte kul. Hur som haver så tog vi en repa till IKEA och R är nu stolt ägare till en 160 säng, som har betalt alldeles själv (skönt med barn som arbetar).
Om ni hör en massa en svordomar så är det nog från min gata ;)
Passade jag på att köpa en ny tjock bäddmadrass och genast blev min säng nästan som ny, längtar redan tills jag ska få sova i min nybäddade nästan-nya-säng.

IKEA bjuder på kaffe vid varuutlämningen






















Proppfull bil

3 kommentarer:

BP sa...

Kan tala om för dig att en 1,60 m bred säng är perfekt för både det ena och det andra. Maken och jag har aldrig haft större säng... däremot haar vi viss erfarenhet av 1,20 m bred säng - inget roligt men det var ju för ett tag sedan...;-)

Lippe sa...

Jag har bäddat rent i sängen ikväll och bara det lockar!! Kanske man skulle slå till på en ny bäddmadrass....

Anonym sa...

Haha skoja inte att bilen var fullproppad. Fick ni verkligen plats själva i den =)