söndag 14 augusti 2011

Proppmätt

Sitter och pustar, proppmätt efter middag på stan med "ungarna". Undrar varför man måste fortsätta äta fast man är sååå mätt.
Söndagsfikat hos mamsegull var mysigt, fick äppelkaka med vaniljvisp - Mums. Hon blev kanonglad över böckerna och hon har böcker så att hon klarar sig hela hösten.
Imorgon är det dags för sista blocket i min marknadskoordinator utbildning, så jag kommer att befinna mig i Globenområdet måndag-onsdag. Näe nu ska jag se ifall det finns någon bra film att chilla till.


4 kommentarer:

Mallan sa...

Man äter så mycket för att det äääär sååå gott ;-)

Viktkamp sa...

vad åt ni för gott då? =) Kramar

Anneli sa...

Mat kan man aldrig få för mycket av...

Här blev det blåbärspaj (surprise!) och vanlijsås till söndagsfikat :)

BP sa...

Vad gäller mat så är vi nog lite olika du och jag... tror jag iaf. Ser/får jag för mycket så säger det redan Stop från början. Bufféer är ett exempel, sötsaker ett annat.
Ha det så kul på Söder imorgon. Är jag avis - japp, det är jag!!!