måndag 22 augusti 2011

Gröna ögonbryn och lite annat

  • I morse när jag satt på tunnelbanan satt det en dam med småflätor i hela håret och till de hade hon gröna ögonbryn, kunde knappt sluta stirra.
  • Idag låg hela datorsystem för bussnummerhanteringen nere, så alla bussar åkte runt skyltade Klar för trafik. Eftersom jag är blond, vi har fått nya fina, röda bussar och vintertabellerna  börjar gälla, så trodde jag att det skulle vara så innan min son förklarade för mig att jag nog var rätt blond ;)












 Vill jag bara säga till BP att nu är du inte längre solitär, jag är numera stolt ägare till en jag med. ;)

I min ägo nu ;)

5 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Jag tog också en bild på "Klar för trafik"-bussen som jag tänkte lägga ut imorgon, men du var snabbare. Å jag är inte blond irl, men imorse var jag det också för att vara ärlig;-)
Grattis till slutet på din ensamhet, IKEA katalogen kommer att göra dig sällskap i ett helt år nu. Å vet du vad: Idag fick vi ytterligare ett ex genom brevlådan...

1 000 tack för länken:-)))

Mallan sa...

Haha, jag hade nog också trott att det skulle vara så om vi hade fått nya bussar :-)

Mina dagar sa...

Min tanke i morse när jag såg flera bussar med den här texten var att jädrans klantskallar som inte ändrat på sin små datorer där i bussen!! OCH, tänkte jag HUR kan så många förare ha glömt???

Aha...hörde om datorsystemet senare på radion.

Jag vill också ha The katalog!!

Ha dé

Lippe sa...

När jag åkte bussen till Stockholm för en månad sedan att det en kvinna bakom mej med lila ögonbryn och lila tröja! Och ja, jag vände mej om!! Flera gånger :)
Men om hon haft en gul tröja? Eller randig??
Man kanske inte ska gå omkring med vanliga musfärgade?

Anonym sa...

Är inte direkt en mästerkock i köket så det ska bli spännande att se hur jag får till maten från Linas, haha. Kommer iaf skriva om hur det går och lägga ut bilder, så när första matkassen är slut vet jag mer om hur det gick för mig ^^