söndag 9 oktober 2011

Mina höstbilder

blev det inget av. Glömde bort att ta bilder under PW:n. Jag och Cee hade så mycket att prata om, så jag glömde bort att ta bilder. Det blir väl fler fina höstdagar.
Nu sitter jag i min älskade fåtölj och har haft lite hemma-SPA, Kroppspeeling, hårinpackning, Ansikts-boostad, hela kroppen insmord. Nu är det bara ett nytt lack på naglarna kvar, sedan är jag i tipp-topp igen.
btw så fick vi matleverans från Linas Matkasse ikväll. Jag är så himla nöjd, så vi fortsätter ett tag till.

Hualigen vilken dålig bild det blev

9 kommentarer:

Petra sa...

Visst är det härligt att få mat levererat till dörren. Hade Middagsfrid i våras och skall börja igen efter våra resor.
Kram

Viktkamp sa...

Skönt att få maten direkt till dörren =) Men för mycket pasta för min del =)
Finns en tävling i min blogg om du vill vara med =)
Kramar

BP sa...

Bilden var helt okej. Att inte fota under PW förlåter jag dock inte;-)
Apropos ditt hemma-SPA så kan jag berätta att jag köpte en (för mig iaf) ny body lotion hos Bodyshop idag. Så helt otippat för mig om man säger så;-)

PS. Du är förresten fin som du är med eller utan peeling:-) DS

Camilla sa...

Kan tänka mig att Linas matkasse är bra.
Det är många som kör med den,har jag hört.
Kram på dig!

Carina Sjölund sa...

Verkar ha blivit populärt med Linas matkasse, verkar väldigt händigt :)
Kramen på dig♥

Pernilla sa...

Åh vad mysigt det låter! Härligt med mat hemkört också, vardagsmat är sååå tråkigt att laga och framför allt hitta på att laga.

Anonym sa...

Inte komma ihåg att fota???
*skakar på huvudet*
;-)

Mallan sa...

Inte dålig. Lite oglamorös bara ;-) Skönt att jag inte är ensam om sådana bilder :-)

♥ Carina ♥ sa...

Glömma att ta bilder?? Aja baja! Det gillas inte av bloggöverstyrelsen, hihi

Vad skönt med hemmaspa! Det är jag dålig på att ta mig tid för... tyvärr.
Kram och ha en fin vecka!