torsdag 20 oktober 2011

Rosa bubbel

Idag efter arbetet var jag på en event som heter Rosa Bubblor. Rosa Bubblor är en insamling till förmån för  Cancerfonden. En av mina kollegor A är en av dem som ligger bakom detta kanonroliga event som går till något bra. Man köper ett glas rosa bubbel(finns alternativ) för 100:- hälften av pengarna går oavkortat till Cancerfonden. Rosa Bubblor startade 2006 och de har hittills samlat in 107.570:-
Läs mer här om Rosa Bubblor. Jag, V och I la en hygglig sudd i kväll på både bubbel och lotter.

Rosa bubblors egna cupcakes, fina eller hur.....

9 kommentarer:

Anneli sa...

Vilken utomordentligt bra idé! Den norpar vi.

BP sa...

Ja du har ju läst min blogg ett tag... så du vet vad jag tycker...

Anna sa...

Bra med lite andra insamlingar!!
Fina cupcakes!!

Kramis

Petra sa...

Allt rosa är bra.

Hur går det för din syster?
Kram

4U2 sa...

HAR HITTILLS INTE FÅTT SMAKA PÅ EN CUPCAKE ... MEN DE SÅG GODA UT!

Josefine - Boss i Familjen Hoppsan sa...

Låter som en riktgit bra idé för insamlingen! :)
Sv; Haha, nej du ska nog få behålla dina törnrosa nätter! :)

Sussi sa...

Men vilken bra initiativ. Samtidigt som man samlar in massa pengar så kan man ha skoj. Fler borde ta efter..

ZtorZillen sa...

Vilket underbar initiativ! Å så söta cupcakes..de ser ut som minibröst :D Helt underbara!!! :D Kan inte sluta le!

Camilla sa...

Dom såg gudomligt goda ut.
Kram på dig!