måndag 10 januari 2011

Mera träning

Då var det dags att vända tillbaks dygnet igen, tur att det är långt till nästa ledighet som är Påsken. Det är "bara" 14 veckor kvar ;) Efter lite kollegor och lite halvfart under "julveckorna", så var det full rulle på arbetet idag. Hann med en massa saker och även ett Bodypump- + Corepass under lunchen. Idag var det knökfull på passen, så det är som vanligt vid terminstart. Det lugnar ner sig i slutet av februari och blir lite mindre folk på passen.
Imorgon blir det lunch på Hagaforum för P som blev fru under sin semester i Australien. Den lunchen ser jag fram emot. Nu tror jag att jag ska ägna resten av kväll till lite dataspelande.


2 kommentarer:

BP sa...

När jag läser dina gym-inlägg så tror jag att du och Petra (http://petra-vardagligating.blogspot.com/) är tvillingar eller var i ett tidigare liv. Ni skulle nog bli bästisar om hon bodde i Stockholm.
P har gift sig, kul!!! Ännu roligare att ni bjuder henne till Haga Forum.

pernilla sa...

Duktiga du att träna, fortsätt skriva om det för man blir så peppad. (annars känner man sej som en slöhög!!!)