måndag 31 januari 2011

Min väg till arbetet

I morse när jag åkte till arbetet, tänkte jag på att varje morgon ser nästan exakt likadan ut.
Så jag bestämde mig för att dokumentera min resa till arbetet, så här ser många av mina arbetsmorgnar ut:

En sväng till soprummet...



















innan det är dags att kolla ifall SL passar tiden












Ett oskrivet Sudoku - Me Like














Tunnelbane byte vid Slussen

























Strax framme på plan 9























Eftersom jag förfarande snörvlar så hoppade jag lunchpassen och istället tog jag och Dee en promenad i Hagaparken. En underbar promenad med känslan av att våren kommer snart ;)

Vårtecken i backen

Brunnsviken

Kolla vad isen släppt vid kanten....

6 kommentarer:

Petra sa...

Tack för din fina visning av en vanlig dag.

BP sa...

Håller med Petra!!! Vilken idé Susanne!!! Toppen!!! nästan så att man känner för att knycka den (idén alltså) rakt av;-)

BP sa...

Svar: Byt modeinspiratör OMEDELBART;-)

Pernilla sa...

Är också dunderförkyld:( Träffade bror och svägerska igår, de var över och grattade Josefin som fyllde 16! När ska du dit?

MammaMorran sa...

Här hemma ser morgonen också exakt lika ut som den innan- jag är så trött på morgonen att jag behöver ha samma rutiner för att inte missa ngt :D
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

Petra sa...

Tack för tipset på forumet.

Kram