söndag 30 januari 2011

Någon gång ska va det första....

Glömde nämna det i gårdagens inlägg, men denna lilla grej stör mig lite. Jag har för allra första gången i mitt liv suttit på en bar iklädd, hör och häpna i ett par MJUKISBYXOR (ett par svarta iaf). När jag klädde mig i går morse tänkte jag bara praktiskt och inte att vi skulle fortsätta vidare, fast det borde jag fatta, med dessa människor kan vad som helst hända. Kände mig väldigt obekväm när jag skulle gå på damernas och tyckte att hela baren vände sig om och fnissade. Mina nära och kära sa att det inte syntes, inte syntes??? hur ofta går någon ut på krogen iklädd ett par mjukisar, jajaja någon gång ska vara den första... Nu när jag fått ur mig detta, så känns det bättre.

2 kommentarer:

Petra sa...

Förstår din känsla. Skull inte heller vara bekväm i det.

BP sa...

Emmmhhh - nu ska jag inte var elak men har du tjuvtittad på mina moderiktiga och sexiga täcksiar;-)